TERMENI ȘI CONDIȚII PRIVIND POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Agenția Naționale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI), cu sediul în București, B-dul Regina Elisabeta nr. 3, etajele 3 și 5, sector 3, dorește să vă ofere informații cât mai cuprinzătoare despre modul în care prelucrează datele cu caracter personal pe care le colectează de la dumneavoastră, atunci când vă înregistrați în cadrul platformei noastre de licitații online, în vederea participării la o licitație, în calitate de potențial cumpărător, potrivit Regulamentului licitațiilor publice.
Pentru că relația noastră este foarte importantă pentru noi, dorim să vă asigurăm că prelucrarea datelor se realizează cu respectarea principiilor generale ale prelucrării, respectiv: cel al legalității, echității și transparenței, al limitării prelucrării datelor la scopul sau scopurile pentru care au fost colectate, al minimizării datelor, respectiv al prelucrării acelor date strict necesare scopului sau scopurilor prelucrării, al respectării caracterului exact și actual al datelor, al prelucrării datelor doar pe perioada necesară atingerii scopului sau scopurilor prelucrării și, nu în ultimul rând, al asigurării integrității și confidențialității datelor prelucrate.
Având în vedere specificul activității noastre, platforma se adresează numai persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani, motiv pentru care, daca nu aveți această vârstă, vă rugăm să nu intrați în contact cu noi prin modalități care implică, din partea noastră, colectarea de date cu caracter personal.
CE DATE PRELUCRĂM, ÎN CE SCOP ȘI PENTRU CÂT TIMP?
După cum ați putut observa, prin intermediul site-ului nostru, prin mijloace electronice, potrivit Regulamentului licitațiilor publice, puteți interacționa cu noi prin modalități ce corespund scopurilor pentru care prelucrăm datele dumneavoastră.:
Este foarte important ca datele pe care ni le furnizați să fie corecte și actuale întrucât nu vom răspunde pentru consecințele furnizării unor date incorecte sau incomplete. De aceea, vă rugăm să ne informați imediat ce intervin schimbări în datele dumneavoastră, pentru a ne permite să facem actualizările necesare.
În măsura în care ne veți furniza date care aparțin unei alte persoane, vă rugăm să vă asigurați că ați obținut în prealabil consimțământul acesteia pentru a ni le furniza. În cazul în care va trebui să utilizăm datele furnizate de către dumneavoastră pentru a va contacta, iar acestea nu vă aparțin, va trebui să informăm persoana ale cărei date ne-au fost furnizate despre sursa acestora, adică despre faptul că acestea ne-au fost furnizate de către dumneavoastră.
În măsura în care, prin intermediul uneia dintre secțiunile noastre, vă veți putea conecta la un alt web-site, vă rugăm să citiți termenii și condițiile, precum și politica de protecție a acelui web-site, noi neavând niciun control asupra modului în care deținătorii acelor web-site-uri prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și, prin urmare, niciun fel de răspundere.
Creare cont/înregistrare
Pentru participarea dumneavoastră la licitații, în calitate de cumpărător, potrivit Regulamentului licitațiilor publice, vă vom putea solicita și vom putea prelucra, următoarele date:
Scopul general al prelucrării datelor este exercitarea drepturilor si îndeplinirea obligațiilor, potrivit Regulamentului licitațiilor publice, dar fără a se limita la: listarea anunțurilor de licitații publice, derularea licitației, validarea adjudecatarului, urmărirea îndeplinirii și executarea obligațiilor de plată.
Vom prelucra aceste date doar pentru perioada atingerii scopului comunicării dintre noi și după aceasta, în măsura în care este necesar pentru apărarea drepturilor noastre, pentru perioadele permise de dispozițiile legale.
TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII
Crearea contului și derularea raporturilor dintre dumneavoastră și ANABI – prelucrarea datelor are ca temei juridic îndeplinirea unor obligații legale (art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR);
DESTINATARII DATELOR
În toate situațiile, la datele dumneavoastră ar putea avea acces furnizorii noștri de servicii de mentenanță IT, alți furnizori sau destinatari ai datelor și care vor avea acces la date doar în măsura necesară prestării serviciilor către noi, numai pentru perioada necesară prestării acestora și doar la datele absolut necesare prestării serviciilor. Ne vom asigura în toate cazurile că furnizorii noștri și-au asumat obligații de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
SECURITATE
Pentru a răspunde cerințelor Regulamentului General de Protecția a Datelor 2016/679 (“GDPR”), am încercat să implementam toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru asigurarea securității datelor, ceea ce face ca, în momentul în care datele dumneavoastră ajung la noi, acestea să beneficieze de nivelul adecvat de securitate împotriva distrugerii, pierderii, modificării, divulgării neautorizate, accesului neautorizat, fie ele accidentale sau ilegale.
Personalul nostru este instruit în ceea ce privește modul în care trebuie să gestioneze datele dumneavoastră, furnizorii noștri își asumă, la rândul lor, obligații de confidențialitate, iar sistemele noastre informatice sunt astfel protejate încât să prevină, pe cât permite tehnologia de la acest moment, incidentele de securitate.
În ceea ce privește web-site-ul nostru, există măsuri de securitate pentru serverele care găzduiesc web-site-ul nostru și care includ antivirus, firewall, control regulat al securității și scanări de securitate, testări ale vulnerabilităților, sisteme de testare a intruziunilor.
Îți reamintim că, atunci când web-site-ul nostru vă oferă link-uri către alte web-site-uri, noi nu suntem răspunzători pentru măsurile de Securitate și pentru modul în care deținătorii acestora vă prelucrează datele. De aceea, vă recomandăm ca, de fiecare dată, să vă familiarizați cu politicile acestora de protecție a datelor.
CE DREPTURI AVEȚI?
Întrucât prelucram date ce vă aparțin, beneficiați de mai multe drepturi conferite de legislația în domeniul protecției datelor. Aceste drepturi sunt următoarele:
Este posibil ca, atunci când prelucrarea are ca temei juridic îndeplinirea unei obligații legale din partea noastră, solicitarea dumneavoastră de suspendare sau încetare a prelucrării datelor ne-ar putea pune în imposibilitatea de a înceta prelucrarea dacă aceasta este impusă de dispozițiile legale.
Vă informăm că nu avem implementate procese decizionale automate, respectiv faptul că datele dumneavoastră nu sunt prelucrate prin mijloace automate pentru luarea unor decizii automate în ceea ce vă privește, cu excepția celor menționate în Politica de cookies, prezentă pe prima pagină a site-ului nostru.
MODIFICARE
Această politică va putea fi schimbată oricând de către noi, atunci când anumite aspecte necesită modificare, dacă intervin modificări legislative sau în alte situații în care vom aprecia că acest lucru este necesar. De aceea, vă invităm să consultați această politică ori de câte ori utilizați pagina noastră de internet.
Mai multe detalii:
https://anabi.just.ro/info/persoana-responsabila-cu-protectia-datelor-personale